Tu podaj tekst alternatywny

Stare zdjęcia...

Ostatnio będąc u cioci w Łodzi dostałem kilkanaście zdjęć przodków ze strony Jakmanów.
Tak jak pisałem we wcześniejszym poście pradziadek był (podobno) zamożnym człowiekiem. Nie było to niczym potwierdzone ponieważ w swoim domu nie miałem żadnego zdjęcia przodka po którym od razu widać czy człowiek był zamożny czy biedny.

Zdjęcia które dostałem od cioci wywarły na mnie duże wrażenie. Tak ja mówiono-pradziadek biedny nie był.
Praktycznie wszystkie zdjęcia były podwójne!(tzn. miały przynajmniej 2 odbitki). Zdjęcie komunijne mojego dziadka miało 4 odbitki! Dwie w szarości i dwie w sepii.

W "zbiorach" cioci są trzy zdjęcia na których są jakieś kobiety z  rodziny Jakman. Niestety ciocia nie wie kto na nich jest. A raczej już się nie dowiem. Starszy /jedyny/ kuzyn taty zmarł rok temu. Jerzy/imię kuzyna taty/ na pewno wiedziałby kto to jest. Zamieszam kilka zdjęć mojego pradziadka oraz 3 zdjęcia nieznanych kobiet...


Zdjęcia są własnością autora. Zakaz kopiowania oraz rozpowszechniania bez jego zgody. 
Czy masz jakiekolwiek informacje na tematy powyższego posta?Poszukujesz przodków i krewnych w tych samych miejscowościach? A może dopiero zaczynasz przygodę z genealogią? Napisz : czarprzodkow@gmail.com
 

1 komentarze:

  1. takie zdjęcia to prawdziwy skarb. zazdroszczę :)
    na zdjęciu widać, że Twój pradziadek raczej do biednych nie należał, sposób w jaki "pozuje" do zdjęcia dużo mówi...

    OdpowiedzUsuń

Liczba wyświetleń

Obserwatorzy