Tu podaj tekst alternatywny

Akt zgonu Kazimierza.

W piątek dostałem z Urzędu Stanu Cywilnego w Szczyrku odpis skrócony aktu zgonu mojego prapradziadka Kazimierza Kruczka.
 Zdziwiłem się ponieważ bardzo szybko dostałem list z USC Szczyrk czekałem zaledwie 4 dni.
Z aktu wynika, że Kazimierz urodził się 21 marca 1862 roku a zmarł 27 lutego 1944 r. w Szczyrku. Odejmując datę śmierci od daty urodzenia wychodzi że Kazimierz zmarł w wieku 82 lat. Potwierdza to, że "Kruczkowie" są długowieczni.
Kazimierz był synem Szymona Kruczek i Łucji Kruczek zd. Kubala, w czasie śmierci był żonaty z Teresą Kruczek. Nie wiem czemu ale przy danych dotyczących małżonka nie ma napisanego nazwiska panieńskiego Teresy Kruczek, a przecież jeszcze żyła. Być może także była z domu Kruczek?

Obok zdjęcie mojego pradziadka Jana Kruczka(ta osoba co stoi).

Zdjęcie jest własnością autora. Zakaz kopiowania oraz rozpowszechniania bez jego zgody. 
Czy masz jakiekolwiek informacje na tematy powyższego posta?Poszukujesz przodków i krewnych w tych samych miejscowościach? A może dopiero zaczynasz przygodę z genealogią? Napisz : czarprzodkow@gmail.com
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Liczba wyświetleń

Obserwatorzy