Tu podaj tekst alternatywny

Kolejna odpowiedź z Bad Arolsen.

Wczoraj dostałem odpowiedź z archiwum Bad Arolsen związku z prośbą o przeszukanie w bazie nazwiska Wybieraniec. W bazie prócz mojej babci jej dwóch sióstr (o których pisałem już wcześniej na blogu), znalazła się także moja prababcia Zofia Wybieraniec zd. Kamińska. Zofia była matką Czesławy, Janiny i Stanisławy. Z tego co napisało Arolsen cała rodzina pracowała w jednym miejscu oraz była "przenoszona" wspólnie. 
W rodzinie nikt mi nie mówiłem że Zofia była także na robotach w III Rzeszy Niemieckiej. Jestem ciekawy co stało się z jej mężem Andrzejem Wybieraniec. W Bad Arolsen nie ma żadnych informacji o nim. Być może zmarł w czasie wojny, lub został wywieziony na Sybir etc.

Mam pytanie czy ktoś z Was ma jakieś informacje lub zdjęcia z obozu w Memmingen, Augsburgu oraz o obozie Masserschmitt.
Był bym wdzięczny za jakiekolwiek informacje, zdjęcia itp.
Obok zdjęcie siostry mojej babci-  Stanisławy z mężem Karolem Gajdą.

Zdjęcie jest własnością autora. Zakaz kopiowania oraz rozpowszechniania bez jego zgody. 
Czy masz jakiekolwiek informacje na tematy powyższego posta?Poszukujesz przodków i krewnych w tych samych miejscowościach? A może dopiero zaczynasz przygodę z genealogią? Napisz : czarprzodkow@gmail.com
 

1 komentarze:

  1. Alanie, od razu mam pytanie. Mojej teściowej siostra była "na robotach" w Norymberdze. Zginęła podobno od wybuchu ostatniej bomby, czy można coś się dowiedzieć w tej sprawie? np. gdzie jest pochowana?
    Nie widzę zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń

Liczba wyświetleń

Obserwatorzy