Tu podaj tekst alternatywny

Moje drzewo genealogiczne .

Do tej pory udało mi się odnaleźć nieco ponad 1030 osób i 120 przodków na 2,5 lata genealogii. Nie wiem czy jest to dobry "wynik", ale ja jestem zadowolony :)
Najbardziej rozwiniętą gałęzią drzewa jest linia babci Rozalii Cichoń. Linie babci udało mi się doprowadzić do 1712 r., maksymalnie cofnę się jeszcze o 25 lat, ponieważ pierwsze księgi w parafii Zdziarzec zostały spisane w 1786 r.

Ze strony dziadka Józefa Kruczek, jak na razie cofnąłem się do ok.1808 r. W ferie wybiorę się jeszcze raz do parafii w Szczyrku to być może znajdę akt urodzenia najstarszego przodka czyli Michała Kubali, tak jak wcześniej pisałem metryki przed 1799 r. są w parafii w Łodygowicach po zakończeniu przeszukiwań ksiąg w parafii w Szczyrku wybiorę się do Łodygowic.

Ze strony babci po mieczu Czesławy Wybieraniec dotarłem tylko do prapradziadków, rok ok. 1865. Szukanie przodków babci jest o tyle utrudnione, że jej przodkowie pochodzili (z dzisiejszej) Białorusi. Być może kiedyś znajdę chociaż akt urodzenia babci, ale z tego co słyszałem jest to "niezły" wydatek.

Gałąź dziadka Romana Jakman została doprowadzona do 1778 r. W tym roku urodził się mój 5xpradziadek Ignacy Jakman.  Akt urodzenia Ignacego będę musiał szukać w Czechach, bowiem Ignacy przybył do Kamienicy Polskiej z gór Orlickich. Być może ktoś wie czy w internecie znajdują się metryki z wsi w górach Orlickich lub okolicach?

Poniżej wklejam link do tablicy genealogicznej : )
http://img651.imageshack.us/img651/4334/tablicaprzodkwalaniewel.jpg

Zdjęcie jest własnością autora. Zakaz kopiowania oraz rozpowszechniania bez jego zgody.  
Czy masz jakiekolwiek informacje na tematy powyższego posta?Poszukujesz przodków i krewnych w tych samych miejscowościach? A może dopiero zaczynasz przygodę z genealogią? Napisz : czarprzodkow@gmail.com
 

2 komentarze:

  1. Witam! No No super drzewo :) Też poszukuję swoich, mam to utrudnione gdyż przodkowie byli bardzo mobilni (jak dla mnie) i nosiło ich po Polsce :) Mam pytanie - w jakim programie był zrobiony schemat drzewa?
    Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań - Gośka
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Jak zapewne sam wiesz dostęp do niektórych dokumentów np. ksiąg parafialnych jest możliwy przez internet. Czasami barierą może być inny język niż polski jeżeli przodkowie mieszkali np. w Czechach. Wiem że niektórzy taki tekst wrzucają na translator komputerowy co znacznie ułatwi im prace.
    Owocnych i efektywnych poszukiwań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Liczba wyświetleń

Obserwatorzy