Tu podaj tekst alternatywny

Nominowany desygnuje .


Dzisiaj post trochę inny niż wszystkie :) Pod ostatnim postem użytkownik o tajemniczym nicku Madlen dodał komentarz z linkiem, który prowadził do bloga Za górami za lasami. Kliknąłem więc na link i zacząłem czytać post. Okazało się, że ostatnio wprowadzono na blogach małą zabawę. W telegraficznym skrócie chodzi o to, że nominujemy 11 blogów zadając 11 pytań do nominowanych. Jako, że Madlen, czyli Pani Magdalena Kordel nominowała m.in. mój blog postanowiłem 'wkręcić' się w zabawę :)



 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 11 pytań, które zadała Madlen :

  1. Gdybyś mógł podróżować w czasie w jaki wiek byś się przeniósł?
Najchętniej przeniósłbym się w początki wieku XX aby poznać wszystkich pradziadków  oraz w połowę wieku XVII coby dowiedzieć się co nie co o niemieckich kolonistach Jakmanach. Jeszcze jakby można było wziąć ze sobą aparat ... :)
               2.  Masz możliwość zwiedzenia Francji, wybierasz prowincję czy Paryż?
         
          Chyba jednak Paryż :) Być we Francji i nie wiedzieć wieży Eiffla?

               3. 5 rzeczy które pragniesz zobaczyć.
 Po primo zdjęcie na którym jest pradziadek Andrzej Wybieraniec, secodno Syberię, terzo    gejzery na Islandii  ... i chyba na tym się skończy, nie jestem specjalnie wymagający :)

               4. Gdybyś miał być kwiatem wybrałbyś ...
 Hm. nie znam się na kwiatkach zbytnio, ale może  jakiś tulipan?
               5. W domu antyki czy nowoczesność?
Myślę, że jakaś mądra mieszanka. Tak aby nie popadać w żadną skrajność.
               6. Masz w domu przede wszystkim pomidory co zrobisz na obiad?
Chyba zupę pomidorową, albo jakiś sok ... ? :)
               7. Kuchnia Włoska, polska czy francuska? Dlaczego?
Francuskiej nie znam więc się nie wypowiadam. Może tyle, że udek z żabki bym nie zjadł.A z dwóch pozostałych... Zostanę chyba patriotą i wybiorę naszą tradycyjną :) Chociaż pizzą czy spaghetti nie pogardzę.
               8. Z czym kojarzą ci się wakacje?
Z morzem, ciepłymi i długimi dniami i ... większą ilością czasu na realizowanie swojego hobby :)
               9. Herbata czarna zielona, czerwona czy może biała?
Na pewno nie zielona. A dwóch pozostałych jeszcze nie próbowałem :) Ale stawiam, że czerwona byłaby niezła.
               10. Ktoś ofiarowuje ci 1000 złotych, ale możesz wydać je tylko na rzeczy z jednej     kategorii. Wydajesz na ciuchy czy książki?
Mhm. Chyba nie zachowam się jak mężczyzna i wydałbym na ciuchy ... :) Nie jestem jakimś wielkim fascynatem dzieł pisanych. Chyba, że byłaby to jakaś fajna antyczna książka. Widziałem trzy tomy ciekawych wywodów (niemieckich?) rodzin szlacheckich kiedy byłem w Niemczech. Szkoda, że jeden tom kosztował 80 euro...  

     11. Gdybyś mógł powołać do życia postacie z jednej z bajek, którą byś ożywił?
 Trzy ulubione bajki z dzieciństwa to : Pokemony, Tabaluga i Franklin. A którą bym ożywił? Chyba tego ostatniego :)


A teraz moje jedenaście pytań :

1. Twój ulubiony kolor?
2. Zobacz na znaczenie swojego imienia i napisz czy pasuje do Twojej osobowości ?
3. Film, książka, piosenka, która najbardziej wpłynęła na Twoje życie.
4. Jeśli miałbyś/miałabyś możliwość przeniesienia się do PRZYSZŁOŚCI co chciałbyś/chciałabyś zobaczyć?
5. Mail czy list?
6. Z kim z osób już nie żyjących chciałbyś/chciałabyś porozmawiać?
7. Ulubiony miesiąc.
8. W dzieciństwie/ w czasie dorastania lepiej dogadywałeś/dogadywałaś się z mamą czy tatą?
9. Twoja ulubiona potrawa?
10. Twój ulubiony sportowiec to ... ?
11. I jedno pytanie polityczne :) Obama czy Romney?

A nominowane blogi to :
1. Nasi przodkowie
                 2. Niech żyją przodkowie!
                                  3. Hafija's Blogger Design
                                                   4. Przodkowie z tamtych lat
                                                                    5. Genealogia dla każdego
                                                                                     6. Moja przygoda z genealogią
                                                   7. Czar minionych lat
                                   8. W poszukiwaniu korzeni
                  9. Kolory moich pasji

10. ... i chyba na tyle :( W sumie nie czytam wielu blogów, więc wybrałem te najlepsze - według mojego subiektywnego odczucia.

Mam nadzieję, że zabawa się spodoba ... :)

Czy masz jakiekolwiek informacje na tematy powyższego posta?Poszukujesz przodków i krewnych w tych samych miejscowościach? A może dopiero zaczynasz przygodę z genealogią? Napisz : czarprzodkow@gmail.com
 

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia! Też bym chciała zobaczyć zdjęcia swoich przodków :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      A ja mam chyba już sklerozę starczą, czy coś ... zapomniałem dodać dwóch blogów do listy, w tym Pani bloga ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam.

      Usuń

Liczba wyświetleń

Obserwatorzy