Tu podaj tekst alternatywny

Złota strona tygodnia WPROST online.

Dzisiaj króciutko.
Miło mi poinformować, że blog Czar Naszych Przodków został wybrany stroną złotą stroną tygodnia tygodnika WPROST online! Teraz trwa głosowanie na stronę miesiąca grudnia, w której internauci głosują spośród 5 stron. Bardzo proszę o głos na moją stronę. Wystarczy wysłać sms o treści : WWWM5 na numer 7155, koszt to jedyne 1 zł + VAT. Głosować można do 31 stycznia. 
Jeśli ktoś zechciałby zagłosować na mój blog byłby bardzo wdzięczny.  
Więcej informacji możecie znaleźć tutaj : Złote Strony Wprost - grudzień

P.S Nie mam pojęcia skąd wzięli, że ja numizmatykiem jestem :)
Czy masz jakiekolwiek informacje na tematy powyższego posta?Poszukujesz przodków i krewnych w tych samych miejscowościach? A może dopiero zaczynasz przygodę z genealogią? Napisz : czarprzodkow@gmail.com
 

1 komentarze:

Liczba wyświetleń

Obserwatorzy